Sara Rasmussen

Okej då... För din skull!

Publicerad 2011-05-18 00:52:58 i Allmänt

För det första, jag är fullt medveten om att min blogg är pinsam med sina fåtala uppdateringar vilket sker oftast med mobilen typ en bild med en mening. Brist på tid + motivation = noll succé blogg! ;) But who cares?!? Ingen väl. Haha, för ingen ger spår efter sig ;)

Men nu skriver jag lite ur mig för D I G!
Det med livet. Ja, håller ni inte med om att när man verkligen tänker djupt och i timmar så vet man ingenting till slut? Jag menar... Att allt blir så knasigt om man överanalyserar saker? Det är kanske bättre att inte tänka alls utan bara leva, helt enkelt?

Kommentarer

Postat av: J A G

Publicerad 2011-05-18 00:58:49

det är sant. hur mycket man än sitter & tänker på saker och ting så leder det ibland ingenvart. känns som man bara möter väggar så fort man funderar lite djupare på saker och ting.

har man tur lyckas man ibland hitta hålet man letat efter.

Postat av: J A G

Publicerad 2011-05-18 00:59:24

psst, vi är lika dåliga på att kommentera i varandras bloggar. ;)

Postat av: Sara Rasmussen

Publicerad 2011-05-18 01:00:50

precis å man blir bara deppig av att tänka sååå djupt, bäst amen samt bara typ... go with the flow! vi dåliga men det ska vi bättra på, all right? ;)

Postat av: J A G

Publicerad 2011-05-18 01:03:42

true, men SAMTIDIGT måste vi tänka djupt vissa dagar? vi kan inte låta verkligheten passera förbi våra ögon som om ingenting. vissa dagar måste vi sätta oss ner och tänka över på djupa saker, ta itu med känslor osv.



ja, fan! en bättring måste det bli. ;)

Postat av: Sara Rasmussen

Publicerad 2011-05-18 01:04:26

klart ;) absooolut!

Postat av: sofie

Publicerad 2011-05-19 18:39:37

jag håller med att det kan bli så djupt att man blir lite förvirrad och vet ingenting längre.. men samtidigt behöver vi tänka djupt ibland, vem vet vi kanske kommer på någonting konstigt men bra? det handlar att hela tiden hitta balans i livet. TÄNK OCH LEV LIVET! ;)

Postat av: sofie

Publicerad 2011-05-19 18:40:12

förresten vem är JAG? :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad tjej som lever livet i lilla men charmiga Örebro. När jag inte fixar käk om dagarna på ett lunchställe är jag med mina nära & kära samt hittar på en massa som att shoppa, träna och resa.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela