Sara Rasmussen

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-03-10 22:18:48

visa bilder? jag som inte precis bor i örebro, och aldrig sett. så... HIT MED BILDER! ;)

Postat av: Sara Rasmussen

Publicerad 2011-03-11 01:19:33

Hihi yej, det kommer när jag är klar med lyan! ;) Håll utkik!

Postat av: magnet

Publicerad 2011-03-11 07:27:02

hihi, bäst visa din lya då och då. då ser vi vas du har gjort och vad som är nytt - mer spännande. tur jag har redan sett din fina lya!!! hihi bilden på mig i min blogg togs på <3dag så halsbandet är 'gammalt' ;) visst e den snyggt!

Postat av: fanny

Publicerad 2011-03-13 17:43:52

i understand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad tjej som lever livet i lilla men charmiga Örebro. När jag inte fixar käk om dagarna på ett lunchställe är jag med mina nära & kära samt hittar på en massa som att shoppa, träna och resa.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela