Sara Rasmussen

Hahahaha bara för din skull... Så jag skriver nu några rader innan jag hoppar in i säng.

Publicerad 2010-09-16 02:04:57 i Allmänt

Hahahaha bara för din skull... Så jag skriver nu några rader innan jag hoppar in i säng. Kl 02.00 så att jag får åtta timmars sömn eftersom jag vaknar kl 10.00. Lite sjukt att alla vet om mina rutiner? 11.00-19.00 JOBB! Men så ere ;) förresten?!?

Jag kom på att jag jobbar på ett offentligt ställe att det händer folk kommer bara för att kolla på mig? Tänk er, om det råkar finnas folk jag vill undvika? Minns mitt sommar jobb på myrorna för åratal sen det var en mystisk man som kom dit varje dag då menar jag varje dag, han bara stod och stirrade på mig. Otäckt...

Men juste, jag glömde vad jag skulle ta upp? Jo, stämmer! Tack tjejerna för lite mys ikväll ;)

Kommentarer

Postat av: rasse

Publicerad 2010-09-16 02:11:41

godnatt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad tjej som lever livet i lilla men charmiga Örebro. När jag inte fixar käk om dagarna på ett lunchställe är jag med mina nära & kära samt hittar på en massa som att shoppa, träna och resa.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela