Sara Rasmussen

Frågor & svar!

Publicerad 2010-09-24 00:59:40 i Allmänt

CHARLOTTA:
Hon: När du & jag träffades för "första" gången i somras, trodde du att vi skulle få så bra relation som vi har idag?
Jag: Jag minns att jag tyckte att du var en trevlig brud även innan "första" gången i somras... Men inte tänkte jag så långt just då, antar jag. Det blev bara så som det blev, vilket jag är jätteglad för!!! ;)

Hon: Ditt BÄSTA minne under sommaren 2010?
Jag: Gud, vad svååårt!!! Väldigt många. Spec då vi hittat på äventyrliga saker å skrattat! Kan för fan inte välja ett?

Hon: Framtidsdrömmar?
Jag: Ärligt talat, jag har för många, men jag nämner ett storslaget- Jag vill uppleva världen!!! Alltså resa, resa och resa! ;) Men senare, hoppas jag på att stadga mig samt ha två söta barn.

Hon: SVARA ÄRLIGT NU; hur många gånger har du somnat med mobilen i handen och facebook påslagen? :D
Jag: Hahaha, redan svarat men jag svarar igen... ENDA gång! ;)


SOFIE:
Hon: ... Har lotta blogg förresten?
Jag: Hihi yes... Htt://www.chaarlottaslife.blogg.se


JOSEFINE:
Hon: ... Jag ündrar oxå om lotta har en blogg? :)
Jag: Redan svarat ;)

Hon: Tänker du bo i örebro i hela ditt liv?
Jag: Jag vet faktiskt ingenting :D jag tar en dag i taget.

Hon: Sover du alltid med smink? :)
Jag: Mest när jag kommer hem från fester. Haha :( inte bra, vet jag...


LOTTA, DU FICK SOM DU VILLE DET BLEV UPPDATERAT IKVÄLL! SÅ UPD DIN OCKSÅ PRECIS EFTER NÄR DU LÄST DETTA, TACK! ;)

OCH TILL ER ANDRA, GO NATTISHMA!!!

Kommentarer

Postat av: lotta

Publicerad 2010-09-24 01:25:31

haha tvekar faktiskt om du somnat m mobilen en enda gång..... :D ok ok jag tror på dig ;)

Postat av: buttwiny

Publicerad 2010-09-27 17:30:54

gilla.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad tjej som lever livet i lilla men charmiga Örebro. När jag inte fixar käk om dagarna på ett lunchställe är jag med mina nära & kära samt hittar på en massa som att shoppa, träna och resa.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela