Sara Rasmussen

Det är ibland läskigt med vad livet har att erbjuda. Tänk er, vi...

Publicerad 2010-09-12 21:54:33 i Allmänt

Det är ibland läskigt med vad livet har att erbjuda. Tänk er, vi lever i nuet varav i just denna stund är jag i skrivandets ögonblick på blogg.se här hemma hos mamma. Men jag har ingen aning om vad som händer i nästa sekund. Ödet, en kompis skrev precis på msn. Haha, men alltså... Jag menar... Jag hade föreställt livet framför mig på väldigt många olika sätt men det blev aldrig så som jag hade tänkt mig. Så jag har verkligen ingen aning om hur det blir för mig att det får endast tiden utvisa! Fast jag kan också bekänna att det känns spännande ;) som sagt, läskigt men spännande!

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2010-09-14 15:17:19

uppdatera oftare! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad tjej som lever livet i lilla men charmiga Örebro. När jag inte fixar käk om dagarna på ett lunchställe är jag med mina nära & kära samt hittar på en massa som att shoppa, träna och resa.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela