Sara Rasmussen

Vilken start på dagen jag fick..!

Publicerad 2010-10-04 19:57:06 i Allmänt

Väckarklockan funkade tydligen inte så jag vaknade trettio minuter innan jag skulle börja, så... omg, stressade jag råkade tappa mobilen när jag väl var precis utanför jobbet. Efter fan bara en minut insåg jag att jag hade tappat den att jag småsprang ut. Ett gäng tjejer stod och snokade i MIIIN kära mobil! Jag fick panik att jag tog mobilen så snabbt jag kunde. De bara "är den din?" Men ärligt, jag undrar vad som skulle ha hänt om jag kom några minuter senare?

Kommentarer

Postat av: malinö

Publicerad 2010-10-04 21:52:58

du har tur ;)

Postat av: buttwiny

Publicerad 2010-10-05 19:37:13

puh

Postat av: storjossan

Publicerad 2010-10-08 00:03:40

fyfan, akta dig för fjortisar! :)



men puh tur att du var snabb att fatta att din mob var borta när du var ganska nyvaken :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad tjej som lever livet i lilla men charmiga Örebro. När jag inte fixar käk om dagarna på ett lunchställe är jag med mina nära & kära samt hittar på en massa som att shoppa, träna och resa.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela