Sara Rasmussen

Kommentarer

Postat av: rebbe

Publicerad 2010-12-03 13:41:01

jaa, det har hänt mig py.. när jag ville beställa sj plats biljett i resecentrum så en häxa som har med mkt smink i ansikte som satt där så det var mitt tur att stå i först kö så jag skrev å sa att jag ville boka plats med csn biljett. så vet du vad hon sa till mig? hon sa typ att jag ska boka själv på nätet i hemmet. så jag sa att jag hellre boka här än nätet.. men tanken på att det finns personer som kanske inte ha it därhemma.. så häxan sa tyvärr å smile. så jag blev så irriterande å skickade sms te mamma å berättade vad som hände. så hon förbannad å bokade åt mig i malmö istället. så mamma berättade för den personal på sj om vad som hände i örebro. så kvinnan i malmö sa att det var så fel gjort av henne. det var henens jobb är att hjälpa folk å boka biljetter.. men inte vara ego å så. häxan hade så riktiga fördomar.. fyfan. jag ville ba spy på henne. men nästa gång gick jag alltid till annan även om det var mitt tur att stå vid häxan så bad jag anann att ta henne ist.. :) det var så hemskt å elakt gjort av henne. hon förtjänar inte att ha sånt jobb.. hon bör få sparkad efter hade förmjukat på döva personer.. säkert att du vet precis vem det är :P hon var så fyfan.. hemskaste & elakaste människa som finns på jorden..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad tjej som lever livet i lilla men charmiga Örebro. När jag inte fixar käk om dagarna på ett lunchställe är jag med mina nära & kära samt hittar på en massa som att shoppa, träna och resa.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela