Sara Rasmussen

Kommentarer

Postat av: axxi

Publicerad 2010-12-07 18:37:22

äntligen!! grattis ni får en riktigt stamkund!! ;)

Postat av: Onsdag

Publicerad 2010-12-08 13:54:20

hah brieost i baguette? :D hm.....om jag först får en gratis-smak-prov då? Ica brukar. då Ni också dumma er :D hoppar

Postat av: Malin

Publicerad 2010-12-10 01:19:07

låter skumt haha! Verkar så om det går hem hos axxi. vill ha smakprov py;)

Postat av: rebecca

Publicerad 2010-12-13 22:35:03

åhh älskar brieost, mums!! brukade köpa sån hos en liten konditori när man åkte från malmö såå gott :d haha ska också smakprova er ny bauette med brieost&salami när man är i örebro. hihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad tjej som lever livet i lilla men charmiga Örebro. När jag inte fixar käk om dagarna på ett lunchställe är jag med mina nära & kära samt hittar på en massa som att shoppa, träna och resa.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela